Helad?


Har inte känt av min "uvi" på två dagar, vilket är rekord! Äter dessutom just nu min sista medicintablett så jag hopppas innerligt att jag får leva lyckligt sen. Hade också varit kul att vara pigg och fräsch när Terran kommer och fyller år. Tänkte lägga in en bild åt dig nu, för att visa att du kanske måste ha med dig något annat än jackan över axeln för att undvika nedkylning. :)

image51

Så här vintrigt såg Umeå ut så sent som i måndags kväll. Idag är det dock sol så det kanske smälter bort lite.

Nu ska jag iväg på jobbet. Vill bara passa på att gratulera min styvsyster Anna som fyller år idag. GRATTIS!

Harne!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack!

2008-04-16 @ 18:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0