Lite bilder från helgen som gått:




Såååååå söööööt!



Ännu söööötare!



Ralfs kusin Amos är lite osäker på sin läggning.



Inte lika söt.



Jag i combat-outfit.



Ralf är nu på kollo och ser ut att trivas rätt så bra där.

Men va faaaaaaaaan.


Typiskt att det ska bli högtryck när vi ska utomlands. VARFÖR?!

Vi åker imorgon, hörs sen!

Straight vs. lockigt.


I måndags plattade jag mitt hår för första gången på väldigt länge. Leif gick omkring och var paparazzi och nu när jag kollade på bilderna insåg jag vilken skillnad det blir på utseendet när det är rakt i stället för mitt egna lockiga. Just nu trivs jag bäst med lockigt rufs. Tur är väl det, för det tar typ fem minuter att fixa på morgonen!

Vilken stajl är bäst?

Sur och plattad?



Eller lockigt?




Ursäkta mina fula miner på båda bilderna.


I alla fulla fall, jag fullkomligt älskar min hårfärg nu. Gjorde lite fler tunna slingor i måndags och tonade det för få bort lite kopprig ton och få fram mer guld. Sjukt att jag var svarthårig för en och en halv månad sen ändå! Det här känns grymt sommarfräscht och jag hoppas att det bleks lite utomlands också.

Nu ligger jag i sängen och laddar för morgondagen. SJUUUKT många kunder att klippa. Så många med så mycket hår. Jag kommer att stressa och bli sen men samtidigt ha sjukt kul för jag vet vilka alla är och det är grymma personer! Mina kunder är faktiskt rätt bra ändå. Sen har jag semester. S-E-M-E-S-T-E-R.

Vi åker till Leifs föräldrar imorgon kväll och sen till Burträsk på midsommarafton. Tillbaka till Umeå måndag eftermiddag och sen åker vi till Sthlm på tisdag kväll. Sover en natt på hotell där och sen äntligen får vi åka till Italia!



Vi hörs när vi hörs!


Någon utan Facebook?


Om det är någon som gick i min klass på gymnasiet som läser det här och som inte har Facebook vill jag bara meddela att det planeras för en sorts fest i sommar (kanske 17 juli?) i Skellefteå.

Om intresse finns så är det bara att kommentera.

Håj!

Sista söndagen innnan semestern.


Vi sitter och tittar på Americas next top model, nya säsongen. Som vanligt hatar man direkt alla. Men ändå älskar jag det.

Helgen har varit sjukt lugn. Tänkte först gå till Kristoffer och dricka öl igår men jag orkade fan inte. Min hjärna och kropp är snart slut. Tack gode gud för semester! Fyra dagar kvar att jobba. Det är inte så att jag inte gillar mitt jobb men jag är sjukt mycket bättre på det när jag är pigg.

Vi har storstädat hela lägenheten och Leif har bakat bullar. Jag hoppas att jag någon gång blir en bra hemmatjej som puffar upp kuddar, bakar stora muffins med glasyr och syr gardiner. Hur blir man en sån? 
 
I alla fall så har vi bestämt att när vi flyttar ska vi lägga mer pengar på hemmet. Jag måste också lägga lite pengar på underkläder eftersom jag råkade missfärga typ 60% av de jag äger. Ljusblått är inte min grej. Inte tvättning heller tydligen. ÅhhhHHH!

Nu ska vi snart ge oss iväg till Jossan och Jonas. Dom har köpt en lägenhet som dom håller på att måla för fullt så vi tänkte bjuda på lite paus-bullar.



Bild tagen med vår nya kamera!

Lite nyheter:


Vi har fått en lägenhet (igen)! Vi flyttar i augusti eller september och nu ska det jävlart bli bra!

Terran ska komma hit alldeles strax och hänga. Får passa på, hon åker nämligen söderut imorgon. Tråkigt som fan att vi inte bor närmare. I helgen SKA jag även träffa Jossan, det var äckligt länge sen!

Har bara två dagar kvar att jobba nu innan jag får ledigt på söndag. I vanliga fall är man ledig måndag också när man jobbat helg men jag ska plåga mig och jobba ändå. Det är ju bara fyra dagar och sen SEMESTER!

Om två veckor är vi utomlands!

Köldens köld.


Jäklar vilket kallt Sweden rock det blev i år då! Har dock ändå lyckats bränna nosen på nåt sätt.

Men fan vad kul vi har haft. Nu är jag helt död och ska jobba alla dagar utom en innan midsommar.

RSS 2.0