Helvetesdagen.


Den här dagen har jag som sagt haft mycket att stå i. Åtta kunder som var helt underbara och en som fick mig att vilja sluta som frisör. Inte för att jag inte gillar mitt jobb utan för att jag inte vill träffa henne igen eller andra bittra, oälskade människor mer. Hon fick mig att gråta och skaka av ilska. När man verkligen gör sitt allt för att göra sina kunder nöjda och sedan får kastat i sitt ansikte att man inte verkar bry sig om kundens önskemål är det svårt att älska.

Andra för jävliga saker:

1. Jag klippte utan att överdriva av en bit av mitt vänstra långfinger idag.

2 .Klämde även mitt högra lillfinger i en jävla stol.

3. Köpte en så otroligt vidrig paj till middag som smakade inget och var degig.

4. Min läkartid som jag skulle haft idag är framflyttad en vecka till. KUL! Det är ju inte alls länge att gå omkring med smärta.


Snart ska jag gå och lägga mig och vakna till en ny, bra dag.


Kommentarer
Postat av: Anna

vilken hemsk dag! Vill ni ha en tik eller hanne?

2008-04-23 @ 17:58:58
Postat av: Hanne

ja jag vet. du får komma och hälsa på i götet i augusti när vi kommit hem...
säg till de där läkarna att fixa dig snart. såhär kan det ju inte vara!

2008-04-23 @ 22:07:55
URL: http://hekkula.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0