Idag är ingen vanlig dag...


Idag är det nämligen Terrans 25-årsfestdag! Eftersom hon huserar i Göttlabårrg, kommer vi att öppna upp vårt hem för henne och diverse andra. Det kommer bli fika, bål och öl. Ska bli spännande att se hur chockad min sjuka blåsa blir av det här.

På tal om fest förresten! What's up med klassfesten? När jag för många månader skrev att jag inte trodde att jag skulle gå blev alla helt crazy och försökte peppa och övertala mig. Nu när jag bestämt mig för att gå ska alla som försökte övertala mig INTE gå. VAD HÄNDER?! Varför inte gå helt plötsligt? Fill me in! Det kommer ju att bli en kanon gymnasieåterträff också, inbakat i allt hoppas jag.

Bilder från kvällen kanske kommer i morgon, beroende på om jag tar några.

Hej svejsan.

Kommentarer
Postat av: Flygaro

Va? har folk blivit o-pepp nu. Tur att jag var förutseende och hivade anmälan i pappersinsamlingen. Eller morris gjorde det men jag stoppade honom inte. :)

Ha en fin lördagkväll med kalas och öl. Kramo.

2008-04-19 @ 19:47:59
URL: http://emlicon.webblogg.se
Postat av: Mia

Fan vad avis jag är. För en gångs skull vill jag också vara i Umeå!!

2008-04-19 @ 19:52:00
Postat av: Anna B

Jag tycker att du gjort helt rätt! Klassfesten komemr att bli kanon! Om inte annat så kan vi ju supa tills det blir kul! =)
Kram

2008-04-21 @ 20:05:53
URL: http://www.annaividavarlden.wordpress.com
Postat av: linda lu

hallå! jag tror min blogg är död....men hur som, jag hoppas att ni hade kul i lördag...vi åkte hem tidigt typ vid 11 tiden så det var därför jag inte svarade på messet. vi borde ta en fika eller nått någon dag:), det var som länge sedan nu! pz out.

2008-04-22 @ 01:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0