Jag ber om Burträsk.


Befinner mig för tillfället hemma hos mammsen. Vi har hjälpt henne att skruva ihop lite Ikea-möbler samt klippt hennes tjockhår. Nu är det viloläge i lägret och sedan middag, vin och ett besök på den nya, hippa innepuben i Burträsk. Jo, man tackar!!

Sjukt skönt med en helg i lugnet efter den här vansinniga veckan. Tror jag har haft mer kunder än någonsin faktiskt. Kul men otroligt jobbigt i hjärnan och gammkroppen.

Fick just ett glas vin av min älskade mor. Önskar att alla dagar kunde kännas så här sköna...

Det sägs också att våran valp föddes idag eller igår. Har inte hört något än men om så är fallet hade det ju varit skoj att kika på den när vi ändå är här. Även fast den säker ser ut som en liten råtta bara.

Här är i alla fall senaste bilden av mamman:

image56


Hoppas alla har en trevlig helg!

Extra hälsningar till sjuka Emma och Morpan plus Emma Lu och Eira. Hoppas allt ordnar sig!

HÅJ!

Kommentarer
Postat av: Anna

Har ni tid så får ni gärna hälsa på...

2008-04-26 @ 17:28:13
Postat av: Anonym

Oh va spännande! Hoppas allt gått bra =) Hälsa mamsen, kalmar hälsar härifrån =) Tjo

2008-04-26 @ 17:39:58
URL: http://terrangbg.blogspot.com
Postat av: Emma & Morpan

Meh, så söt du ä som tänker på oss! :) värmer som tusan. Vad spännande med hund!! Nu blir ju du o leif gängade på rikt' om en säg.
Puuus på du.

2008-04-26 @ 19:57:58
URL: http://emlicon.webblogg.se
Postat av: Anonym

hallå!
å va spännande det ska bli med vovve! när får ni den i såfall? 9 veckor?:)

2008-04-27 @ 21:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0