Jora s'att.


Det blev en tatuering både för mig och lill-Leif. Den sitter på höger underarm och just nu är jag rätt uppsvälld och blå där så bilden får dröja ett litet tag. HELVETET vad ont det gjorde. Man blir ju vekare för varje dag som går.
Även Leif, som satt och såg helt lugn ut och som flertalet gånger nekade till att det gjorde ont, erkände efteråt att det var en smärta så stark, så stark.

Kvällen har även spenderats på akuten igen. Har nu i fyra dagar haft världens värsta urinvägsinfektion som inte är en urinvägsinfektion. Fick dock en rätt stark kur antibiotika i väntan på kallelse till urologen som vi hoppas blir en akut tid. Får se hur det blir med jobb i morgon. Inte så skoj att nästan kissa på sig och klippa samtidigt. Men förhoppningsvis är det bra när jag vaknar!

Skönt med en lugn helg ändå även fast jag har sovit hur uselt som helst och spenderat mesta tiden på wc.
Nu ska jag inte klaga mer, vill inte bli tagen för en sjukdomsbloggare!

Kommentarer
Postat av: Anna

Väntar spänt på bild på tatueringen...

2008-04-07 @ 10:06:10
Postat av: lill-linda

hallå!
fan va nice! vill också tatuera mig, men är tyvärr den fattigaste i sverige. jag hoppas att det löser sig med din mage snart, låter inte kul det där! kram

2008-04-07 @ 10:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0