Smärtan.


Jag har så jävla ont i mina stackars urinvägar. Antibiotikan som jag ätit i snart en vecka verkar inte bita på odjuret som huserar inom mig. Detta gör mig arg och väldigt less. Jag kan inte delta i vanliga helgaktiviteter utan sitter nu hemma medan Leif är på loppis med några andra. Att ha ont och hela tiden spänna sig gör att jag hela tiden är trött, på gränsen till utmattad. Känns ju kul med ny arbetsvecka efter en sån här helg. Snart opererar jag mig själv.
I morgon blir det att ringa till alla typer av läkare som finns och inte ge mig förrän jag fått en akuttid.

För övrigt har det hänt en lite obehaglig grej som jag tyvärr inte kan skriva om här eftersom jag inte vågar skriva om något annat än min "sjukdom" av rädsla för ytterligare missförstånd.

Hotellet var förresten mycket trevligt. Skönare sängar än så finns nog inte. När jag blir rik ska jag köpa en Carpe Diem-bädd.

Kommentarer
Postat av: Bolin

ja det kan vi ju tacka muppen utan liv för. att du inte kan skriva om vad som helst nu alltså. Hoppas verkligen att du får hjälp snart. Jag lider med dig. Kram

2008-04-13 @ 19:39:19
Postat av: Bolin

ja det kan vi ju tacka muppen utan liv för. att du inte kan skriva om vad som helst nu alltså. Hoppas verkligen att du får hjälp snart. Jag lider med dig. Kram

2008-04-13 @ 19:39:31
Postat av: Lindilo

Din stackars krake alltså. Jag drabbades också av den horibla diagnosen UVI för inte så länge sedan. Det var ynkliga dagar det..men lyckades kurera mig fint på penicillinet tack gode gud. Hade en vän som drabbades av detta ideligen och det visade sig vara något med hennes njurar. ta och kika på dom kanske!? Ses vi till klassfesten!? Krya på dig!!!Kram

2008-04-13 @ 20:21:10
Postat av: Elisabeth

Har kollat allt som går kolla, njurarna är helt tip top! Ja, vi ses till klassfesten om jag lever då! :) Är det Haidicen eller?

2008-04-13 @ 20:49:08
Postat av: mia

Jag säger ju hiprex! Annars rekommenderar jag att bli gravid. Jag gick från 3-4 UVIs per år till NOLL (0) när jag testade positivt för ett och ett halvt år sedan. Noll. Ingen. Underbar bonus måste jag säga :)

2008-04-13 @ 21:12:10
Postat av: Frida

Hallå!

Det där lät inge kul alls, din stackare. Hoppas dom tar dig på allvar & kollar upp dig. JAg har postat ett paket med juveler, så håll utkik, kommer nog i morgon! Kram & Krya på dig

2008-04-13 @ 23:13:42
URL: http://fridasblogg-frida.blogspot.com/
Postat av: Anna

Hej!

Jag & Erik har gjort slut....6 år tillsammans e en lång tid...
Nu känns allt så förvirrat oh bara hemskt...
Därav ingen matlust!

Kraaam!

2008-04-14 @ 20:07:01
URL: http://annamclindberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0