Snabb update:

Detta har hänt på senaste:

* Jag är konstant sjukt paranoid och tror att alla som bor i och runt mitt hus är den som läser min blogg. Det har gått så långt att jag/vi börjat leta efter en ny lägenhet. Ska det få bli så här?

* Jag har varit på vårdcentralen för miljonte gången och insett att dom glömt göra viktiga saker och helt enkelt bara slarvvårdat mig. Åkte därför till akuten och är NU äntligen inne i en utredning omkring mina stackars urinvägar och magont.

* Vi har bestämt oss för att förmodligen tatuera oss idag på drop in! Mer info väntas komma.

* Min älskade mamma fyller år idag!

* En av mina käraste vänner går igenom en otroligt jävla jobbig period just nu och mina tankar är ständigt hos henne.

* Jag ska få igen 15.000 på skatten! OOOJJJJ, hade jag redan nämnt det? I alla fall kan jag nu utan problem betala för valpen som förhoppningsvis föds om fyra veckor och även resa lite i sommar med min sommarlovslediga karl.



Skriver mer sen!

Kommentarer
Postat av: Hanne

blev det nån tatu?

2008-04-06 @ 21:20:50
URL: http://hekkula.blogspot.com/
Postat av: Bolin

ja precis, blev det nån? uppdatering tack. Och bildbevis :)

2008-04-06 @ 22:27:20
Postat av: Anonym

Ehh ... har du inte förstått det hela med att lägga ut sitt liv på webben? Du VILL ju att andra ska ta del av ditt liv och dina tankar.
Jag sitter i Linköping och råkade av en slump hamna här. Är ditt syfte med att dokumentera ditt liv kan du ju skaffa en pappersdagbok med ett litet guldlås. Det borde ni väl även ha i Norrland?

2008-04-19 @ 21:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0