Ensam hemma 2.


Mina killar är borta. Ralf på kollo och Leif också kan man säga. Han är på Piteå halvsbad och busar med andra lärare.

Anledningen till att valpen är på kollo är att han inte kan vara ensam på dagarna än. Vi har en dagmatte men hon kan inte börja förrän om två veckor. En del har anmält intresse att hjälpa oss men dom bor inte så nära oss och vi får inte ha bilen så länge till. Därför är han hos Leifs föräldrar. Där får han springa fritt och äta svamp.

Nu är det baske mig fullt ös på jobbet. Skol- och jobbstart i luften!

Kom just från gymet. Jag är själv chockad. Det var jobbigt.

Kommentarer
Postat av: flygarn

ahaaa.. jag förstår! hojja. Tiden går så fort. Ralf är så stor. Kollo-kille liksom.

2008-08-12 @ 20:34:09
URL: http://emlicon.blogspot.com
Postat av: Therese

Hur biffig är du nu? Jag är sjukt impad att du tränar. På riktigt. Helt galet. och duktigt.

2008-08-12 @ 23:36:15
URL: http://terrangbg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0