Fantasin - minnet 1-0


Jag kommer på saker varje dag när jag står med kunder som är sjukt tänkvärda. Då tänker jag att jag ska skriva det i min lilla blogg. Sen kommer jag hem, sätter mig vid datorn och skriver inte ett jävla skit roligt eller tänkvärt.

Tänk att Telia-pappan har skaffat brutta! Hoppas det håller! Dom är så busiga ihop. Sen pratar hon ju gieotländska och det får mig ju osökt att tänka på en viss person.

Livet utan Ralf är konstigt. Det som är bra är att vi kan följas på affärer samt jaga varandra genom lägenheten utan att bli bitna i fötterna. Det som är negativt med att han är borta är resten. I morgon får vi ses igen!

Tycker det är skoj att Coop har börjat köra sin rimmande reklam (mycket reklamsnack nu) igen. Jag råkar nämligen veta att Terran avskyr flickan som säger nånting med sesamfrö.

Kommentarer
Postat av: Hanne

den reklamen är ju min favoritlåt. Gubben är sötast...

2008-08-15 @ 15:28:47
URL: http://hekkula.blogspot.com/
Postat av: Terran

åh.... inte ens nu när jag inte har ägt en tv på flera månader kan jag undkomma semsamfrö flickan. Och du ska va en vän?

2008-08-15 @ 20:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0