Hej, hej, hallå lördag.


Nu har jag jobbat en tredjedel av denna dag. Att jobba sex dagar i rad känns i hälarna, framför allt. I vanliga fall brukar man få vara ledig följande måndag efter en sådan vecka men icket denna gång. Cheferna är på semster och lill-chefen (läs jag) måste vara på salonchen varje vaken sekund. Blir en tredagars-helg nästa vecka i stället. Perfa då Tomas a.k.a. Tåny kommer. (Visst gör du det?)

Lugnt på stan idag och även på jobbet. Längtar mest bara hem till mina grabbar. Ralf kanske har kirrat en dagmamma förresten! Det är ju alla tiders.

HEjDå

Kommentarer
Postat av: flygarn

Stackarn som får jobba så mycket men det kan man ju stå ut med om man får träffa charmören nästa helg. Och tur för ralf som får en dagmamma. Kram på du.

2008-08-02 @ 14:57:47
URL: http://emlicon.blogspot.com
Postat av: Frida

HAllå!

VAd bra med dagmamma, det är ju helt perfa. Jo tror du att du kan skicka mig ett vitt palmseed armband, det är nämligen en kund som vill ha det. Kram

2008-08-02 @ 17:07:37
URL: http://fridasblogg-frida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0