Ideal natural.


Ett hett tips för er som vill se fresch ut utan smink är att färga brynen. Jag hyser en stark kärlek för mörka och buskiga varianter och försöker därför få mina att efterlikna detta. På söndagar är det tabu för mig att bära smink nästan. Så skönt att kunna klia ögonen utan att få svart skit på kinderna.

I alla fulla, mörka ögonbryn gör att man ser lite mindre död ut.



Ralf älskar svamp. Eftersom han haft två nära-döden-händelser p.g.a. svampätning (tror vi) har vi vigt våra liv till att få honom att inte stoppa det i munnen. En omöjligt uppgift. Jävlar så snabbt han sväljer saker. Direkt han ser att jag märkt vad han håller på med sväljer han allt utan att tugga.

Snart vankas en riktigt söndagsmiddag! Mat gjord i ugn! Göttigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

I fyllan å villan blev det som skulle vara Renskav helt plötsligt Renström. Kändes mer bekant på något vis...:)

2008-08-03 @ 22:10:59
Postat av: Terran

DU kan va göttig.... kul för dig.

hur ofta snubblar ni för övrigt på svamp när du är ute på promenix med ralf?

2008-08-03 @ 23:42:27
Postat av: Elisabeth

Linkan: Det är okej, för denna gången! :)



Terran: Det finns svamp jävlart överallt! På gården, i Hagaparken, i skogen. You name it, så finns det svamp.

2008-08-04 @ 18:38:04
Postat av: flygarn

Schyssta ögonbryn. Nääästan som Björk.

2008-08-04 @ 19:31:28
URL: http://emlicon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0