Min kropp går sönder.


Idag på lunchen hände nåt i min nacke. Den bara sprätte till och direkt började nackspärran sprida sig. FAN. Det är riktigt jävla ont nu men det kan ju bli ondare, det vet jag sen tidigare erfarenheter när jag typ dog av smärta och fick morfin. Nu sitter jag med en stor filt runt nacken, halsduk och luva på. Hoppas innerligt att det inte är värre i morgon. Cheferna är ju på semester och har lämnat mig in charge, så jag måste vara där plus att jag har rätt många kunder bokade. 

Sen hägrar tre dagars ledigt! Tomas kommer inte som vi hade planerat men i stället kommer Terran förhoppningsvis upp på bonusbesök! 

Kommer nog att åka ner till Stockholm snart och hälsa på Tompa och lite fler. Ska bara hitta en helg som passar för alla inblandade.  Hade helst velat åka till Gbg också men det blir dubbelt så dyrt och jag måste vara borta längre och jag har absolut ingen sparad semester att ta ut. Eftersom Ralf ska få vara hos en dagmatte måste jag dra in på lite andra utgifter för att få ekonomin att gå ihop.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är välkommen!

2008-08-07 @ 21:36:09
URL: http://linkan82.blogspot.com
Postat av: Slimson

Ingen värme och stöd till nackspärr fröken!!

2008-08-08 @ 00:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0