När jag ändå är här.


Jag får ibland (läs:ofta) kommentarer på mina inlägg från okända människor. Så här långt kan det låta kul och trevligt. Det tråkiga är att dessa okändingar bara kommenterar för att göra reklam för sin jävla blogg. Sånt hatar vi!

Därför vill jag nu säga att alla reklam-makare kan rent ut sagt skita i att lämna nån kommentar där du/ni låtsas vara intresserad av vad jag skriver bara för att sneaka in en länk. Jag kommer ändå inte att gå in på er blogg och hjälpa er att nå er högsta önskan; att bli en ny Blondinbella. Okej?!

Med detta menar jag självklart inte att jag inte vill ha kommentarer från folk som verkligen bryr sig.

Kommentarer
Postat av: Nya blondinbella!!!!!

Hej! Titta gärna in på min blogg: www.linkan82.blogspot.com

2008-08-11 @ 22:37:53
Postat av: Anna

ååå min...

2008-08-12 @ 15:12:16
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0