Burträsk ska ha fest!


På lördag har jag blivit bjuden på Burträsk-fest. Vet inte om jag ska gå men det kan ju bli kul. Burträskare är ju roliga. Jag och till och med en som läser min blogg men ALDRIG skriver en kommentar. Eller hur, Peter?

Ska försöka få med mig Jossan på lördag men hon är i just Burträsk så vi får se om hon tar sig hit. Tyvärr har vi ingen hundvakt på lördag så jag vet inte om Leif kan hänga på. Han är ju lite från Burträsk i alla fall...

Imorgon får alla skolbarn lov. Samt alla lärare. Allt frisörer jobbar till dan före dopparedan.

Jag är så jävla trött. Rosenroten biter fan inte längre.

Vi gav vår dagmatte en bra julklapp idag. Tror hon blev rörd.

Kommentarer
Postat av: Anna

burträskfest i umeå - går det?

2008-12-19 @ 09:32:42
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Åström

Det kan nog bli ett jäkla drag imorgon. Vore kul om du och Leffe kunde komma loss till något som mycket väl kan bli ett spektakel.



och för att strö lite extra salt i såren. Helt underbart med Jullov!

2008-12-19 @ 19:10:56
URL: http://www.myspace.com/threeminutemadness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0