Smärtans fabrik.

Nackspärr: check

Huvudvärk: check

Ont i mina fula finnar: Check


Trodde jag skulle vakna upp idag och vara helad. Icke. Men idag har åtminstone ingen uvi-smärta som jag hade igår.

Nu ska jag snart ta och försöka sminka till mig och klä mig i normala kläder. Sedan ska vi skjutsa Ralf till sin barnvakt Linda och sen tillbringa några timmar på stan med omnejd. Ska förhoppningsvis inhandla det sista inför julafton som visst är snart samt även kanske några klappar till oss själva.

Imorgon ska jag jobba. Jag välkomnar alla kunder som vill ha assymetriska frisyrer med tanke på min sneda värld just nu.


P.S. Vill inte jämföras med sjukdomsbloggar. Jag mår prima!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0