Spärr i nacken.


När jag skulle lyfta huvudet från kudden i morse dog min nacke. Så jävla typiskt, inför sista veckan på jobbet med julrusch och allt. Tur att jag är ledig imorgon också så den kanske hinner återhämta sig.


Idag tänkte jag börja städa i våra vidriga förråd och fylla miljontals sopsäckar med skräp. Har två resväskor med kläder som jag inte har en aning om vad jag ska göra av. Tänkte först sälja på tradera men jag vette fan om jag orkar.

Kanske kan ge bort lite plagg till julkapp? Någon som behöver något?


Ralf har sovit i säkert ett dygn snart. Det är ju riktigt oroväckande med tanke på hur otroligt pigg och jobbig han kommer att vara snart. Jag kommer då att skylla på nackont och tvinga Leif att handskas med honom.

Kommentarer
Postat av: Terran

men så jävla typiskt. hoppas det går över för dig innan du blir skvatt galen. om du vill bli av med kläder så tar jag gärna allt du har att erbjuda. Jag använder fortfarande ett par av dina crockerjeans som jag fick för hundra år sen. Fint det.

2008-12-14 @ 12:00:43
URL: http://terrangbg.blogspot.com
Postat av: Anna

Det finns visst många behövande;) Jag tar gärna emot avlagda kläder....

2008-12-14 @ 12:08:49
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Börjar min rensning nu! Skriver ett inlägg sen och avslöjar vad jag hittat för godsaker!

2008-12-14 @ 12:40:32
Postat av: linda lu

jag behöver alltid:))

2008-12-14 @ 17:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0