Är det inte det ena...


Som ni vet har jag gnällt en hel del över hur vidrig dusch vi har. Golvet är säkerligen fuktskadat och snart åker vi ner genom viskgrannens tak. Varje gång vi duschar måste vi självklart nämna denna misär. Nyss knackade vår hyresvärd på dörren och berättade att i morgon bitti kommer en byggman och ska slita upp vårt badrumsgolv. Vi kommer inte att få nyttja duschen på gud vet hur länge och som om inte det vore nog så ska förmodligen hela rummet rivas och renoveras. Jag vill inte verka otacksam, det kommer att bli supersmutt med nytt badrum men det verkar som att allt i det här huset tar otroligt lång tid att fixa. Min stora skräck är att vi kommer att bli utan dusch och sedemera även toa i flera veckor.
Oj, vilka tvetydiga känslor! Och innan ni ens tänker tanken, ja, jag vet att jag är otacksam och inte har nåt liv som mår dåligt över en sån här ynklig liten sak.

Nu har jag tagit farväl och Liza och även köpt en söt tröja för 99:-

Dags för rest-sushi nu!

Kommentarer
Postat av: Hanne

mä. ingen dusch. det här gillar vi inte. Muta byggjobbarna med bullar så de blir klara snabbast möjligt!

2008-02-04 @ 20:37:01
URL: http://hekkula.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Helvete!

2008-02-04 @ 22:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0