Baring.


Den här perionden på året är den värsta. Man tror att våren är på väg och börjar bli liiite piggare när allt sedan förstörs av en dags snöstorm som ger meterhöga drivor. Jag måste verkligen skaffa något att se fram emot. Just nu hoppas jag att det blir en liten jycke men det är för tidigt att säga än.

Det börjar komma igång på jobbet nu efter årets fattigaste månader och jag är tröttare än på länge. Träningen blir lidande eftersom mina ben väger bly efter att jobba ensam nästan hela tiden nu också. Hur ska man bli pigg? Jag vet att träning ska göra en pigg men det funkar inte just nu. Kanske måste ta i lite mer? Köra varje dag i stället för var annan?

Längtar tills denna sexdagarsvecka är över. Då ska jag sova och bli trevlig.

I helgen flyttar min mamma. Det känns konstigt. Mamma i en lägenhet och vårat hus sedan för alltid tomt på dom ursprungliga inneboende.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0