Bränd bog!


Eftersom det är alla hjärtans dag idag, bestämde vi oss för att vi skulle få slippa träna. I stället blev det solning för att få duscha. Jag lyckades bränna benen, så jävla klart.

Detta leder mig då tillbaka till att jag är duktig på att bränna mig när jag ska visa mig utan kläder. I somras var jag faluröd över hela kroppen när min granskande kusin skulle massera mig. Ontskönt skulle man kunna säga. I morgon ska jag ligga i bara trollerna i en jävla röntgen och visa mina ben som endast är brända på under- och översidan. Sidorna är vita. Fan, så klantigt. Har i alla fall inhandlat en ordentligt par maxi-trosor i dag så jag slipper blotta mig för mycket.

Leif bjöd på indisk mat idag och jag bjöd på solning. Kort och gott, en perfekt alla hjärtans.

Förresten, i morgon kommer det en tax!

Kommentarer
Postat av: lundstrumpa

Vad fasen ska du röntga???

2008-02-14 @ 22:47:51
Postat av: terran

vad fasen är det för en tax?

2008-02-15 @ 17:20:18
URL: http://terrangbg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0