Det rör sig!



Nu är det tydligen torrt i vårt badrum för fläkten är borta och golvet är lite mer på plats. Det är overkligt tyst här hemma nu. Hoppas, hoppas, hoppas vi får duscha hemma snart igen! En sådan lyx!

Tack för era åsikter om mitt hår förresten! Måste dock flika in att det ser mycket finare ut på bilden. Jag har en utväxt på minst 5 cm, men eftersom jag små smart kammar håret framåt syns det inte alltför mycket. Utväxten i sig är tvåfärgad sedan en misslyckad färg för några månader sen. Frisörer är sämst på att fixa varandras hår helt enkelt.


Jag ska lägga mig i soffan en sväng och förbereda inför träningen. Icket sugen idag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Känner mej oxå otroligt lat idag.. Jag borde gå ner å måla så att vi blir klara med toan snart, men jag orkar inte. jag sitter bara här framför datorn å fördriver tid. Jag kan inte skylla på att barnen inte somnat och att jag måste sitta här av den anledningen. De har sovit länge.... Gå du å träna, det är skönt efteråt, elller du får ju duscha då!

2008-02-12 @ 19:11:17
URL: http://annasofia79.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Du har så rätt! Kom just tillbaka och är piggare än jag varit på hela dagen! Helt sinnesjukt med träning egentligen.

2008-02-12 @ 21:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0