Dödvin.


Att ställa sig på ett löpband dagen efter man druckit ohyggliga mängder Maurorödvin är ingen hit. Svetten trängs i porerna och illamåendet är ett faktum. När dessutom ens pojkvän, som blev fullast igår, mår bättre än en själv blir man ju fan helt tokig. Allt förstärktes av en kille som sprang så jävla högt på ett band lite längre fram. Hans löpstil kan liknas vid en stövarvalp som inte alls har koll på sina ben och han klampade så högt att han överröstade hela gymet. Till hans försvar måste jag säga att han sprang otroligt länge. Undrar hur många kalorier han blev av med? Jag gav upp min kalorikamp idag och "lät" Leif vinna. Visst är det orättvist när folk som förtjänar att vara mer bakfulla än en själv är sjukt pigga och alerta?

Trots mitt illamående idag var gårdagen väldigt bra. Jossan och jag ses alldeles för sällan och hennes kille verkar vara bra för henne. Tyvärr hatar jag dom lite eftersom dom ska åka till Tanzania på fredag. Jossans pappa bor lite här och där i världen och hon åker till lite olika länder och hälsar på. Dom hade visst 35 grader nu. Jag kom på att jag inte varit utomlands sen just Jossan och jag var på den underbar ön Kos när vi var 19. Kanske dags snart?

Nu är snart badrummet klart! Vi har till och med fått ett nytt handfat, som har hunnit med några läckage. Nu verkar det vara vatten som läcker från toan i stället. Men det ordnar nog hyresvärden. Han måste dessutom sätta upp taklisterna. Sen är vi good to go! Helt otroligt att få duscha igen!

Kvällen som är kvar skall spenderas med ost, kex och en chokladmuffin. I morgon ska vi börja ett nytt liv! (ELLER HUR?!)

För er som har funderat sedan i fredags; ja, jag köpte skor på min lunch. Två par för NITTIO kronor. Otroligt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Elisabeth!

Alltid lika trevligt med kommentarer på bloggen!

Allt bra med dig?
Nu har vi äntligen mycket att göra på jobbet igen efter jul-deppet....!
Vad hette salongen du jobbar på?

Ha de toppen!
Kraam!!

2008-02-25 @ 18:42:41
URL: http://annamclindberg.blogspot.com
Postat av: Terran

Visa skorna vännen! 90 spänn är inte att sticka under stolen med, damn!

2008-02-25 @ 18:47:39
URL: http://terrangbg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0