Fortfarande misärigt.


Vi har fortfarande varken vatten eller toa. Däremot har vi nu ett fint golv inne i badrummet, alltid något! Förhoppningsvis är det klart i morgon. Tills dess får vi låna hyresvärdens wc.

Det här är en tråkig vecka. Sjukt lugnt på jobbet och inga pengar eftersom lönen aldrig vill komma. Tvingade vår fjärdeårselev att färga mitt hår i alla fall och jag tror att det blev rätt fint. Kan försöka få med det på nån bild lite senare.

Gårdagens träning var inget vidare. Jag var trött och orkade knappt röra mig. Till råga på allt åt vi Frassesmat idag också och då känner man sig ännu värre. Men vi skyller på att vi inte har vatten hemma och då är det rätt svårt att laga mat! Eller hur?

Vår lilla elev är från samma stad som flickan som blivit mördad. Det står i alla tidningar. Hon visade mig hennes bilddagbok idag och det kändes riktigt snuskigt äckligt att se och försöka förstå att hon är död. Eleven ska åka hem igen på torsdag och är lite nervös över det. Obehagligt med en mördare som går lös! Huga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0