God helg.


Ni har som bloggar på webblogg.se eller blogg.se kan säkert se samma bild som jag när ni loggar in på ert konto. En tjej som ser superglad och trevlig ut. Är det bara jag som tror att hon bränt sönder ansiktet?



Idag har vi varit på gymet. Jag var så otroligt sur som vanligt efter jobbet men direkt vi ställde oss på löpbandet blev jag en solstråle! Vi tränade och flåsade ända tills vi upptäckte att plejset skulle stänga inom tio minuter och den allra viktigaste duschen var i fara! Därför hann jag bli svettig av stress direkt efter jag gjort mig ren. Satan!

Nu har vi sett två avsnitt av Twin Peaks och jag är helt fast! Så sjukt härliga karaktärer som är med, särskilt han som spelar Charlottes man i Sex and the city. Kan tyvärr inte stava hans (skotska?) namn.

I morgon ska vi äta lunch med Leifs föräldrar och sen ska jag äntligen få en efterlängtad massage!

Så jävla kung med helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gå till obemannade solarier å duscha...herregud vad jag har spenderat många duschdagar på SunTan! (Nu ljög jag bara för att ni inte ska känna er ensamma)

2008-02-09 @ 11:17:00
URL: http://linkan82.blogspot.com
Postat av: Elisabeth

tack! det fick oss att känna oss mycket renare!

2008-02-09 @ 18:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0