Hantwerk.


Jag avskyr att bli väckt före jag ska upp. I morse knackade det på dörren vid kvart över sju och in klampade hantverkaren, en man i 50+-åldern som såg ut som en pojke i en vuxen mans kropp. Betedde sig lite så också.

Vi fick i alla fall välja golvmatta och väggfärg. Det blev grått golv och vita väggar. Tråkigt men snyggt!
Tyvärr kommer detta inte att komma på plats förrän efter helgen. Efter helgen kan ju innebära på måndag eller om två veckor.

Jag är faktiskt inte alls sugen på en lång arbetsdag just nu. Ibland önskar jag att jag hade ett jobb där man inte kommer hem kring halv sju och äter middag tidigast sju. Känns som att livet blir så kort.

Idag eller i morgon SKA jag fasen ha snärjt till mig en i-pod för ett ej hutlöst pris.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vill se bilder på er "trista" toalett sen när mattan kommer upp. Det blir säkert jättefräscht.

2008-02-13 @ 18:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0