Måndag...





Förutom att det är måndag och man är allmänt död så har jag inget att klaga över idag. Kanske att jag för andra gången (förlåt Emma) måste ge upp spanskan. Heltidsjobb och halvtidsstudier är lite svåra att mixa plus att jag kommer att missa massa lektioner nu dom kommande veckorna när cheferna flyttar in i sitt nya hus och lämnar mig ensam på salongen. Man får bara missa 25% av lektionerna. Jag får helt enkelt lära mig spanska när jag blivit rik och kan anställa en privatlärare.

Vi har en praktikant på jobbet nu i två veckor. Hon är 16 jordsnurr och går första året på frisörskolan. Hon står och kollar på en när man klipper och jag tror att det är rätt bra. Jag blir nämligen helt nervös och tvingar mig själv att jobba bättre än bäst. Låt oss säga att mina kunder har varit nöjda idag.

En positiv sak med jobbet är även att jag ska få mitt tränings/duschkort betalt till hälften av cheferna och att jag smöra till mig en svinigt billig I-pod nano i morgon.

Ikväll = tvätt och matkväll. Vi ska bestämma vad vi ska äta resten av veckan, annars slutar det med att vi äter varma mackor eller nån sån shit varje dag.

Leif är förkyld och spelar krigsspel.



Idag har jag känt mig som en gympingkvinna. Dock utan stringbody ovanpå tightsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0