Mera misär.


Eftersom vi är ett ihopsittande par kom vi på att vi kan börja träna tillsammans och då också passa på att duscha på gymet. Leif har inga träningsskor och inget träningskort så idag kunde vi ju inte börja gå. Han ska (enligt våra godtrogna tankar) fixa det så vi kan duscha där nästa gång på fredag och också köra ett litet pass.

Då hamnade vi dock i en liten knipa. Vart fasen skulle vi duscha idag då? Vi tog till slut vårt pick och pack och gick till solariet, blev lite röda och tog en smutsig dusch. Jag känner mig konstig. Påminn mig om att aldrig mer klaga på min boendesituation. Man ska vara glad att man har ett boende över huvud taget. Har ni förresten någonsin varit på ett solarium där det inte står "nya rör" på minst en skylt?

Tack Mia för rakhyvelstipsen! Beställt och klart! :)

Kommentarer
Postat av: lindalu

tycker jätte synd om er, men bara så att ni så är det bara att komma och låna duschen om ni vill, jag vill ju inte att ni ska få små djur som bosätter sig på er...

2008-02-07 @ 16:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0