MISÄR!




Så här ser vår dusch ut nu. Jag, som aldrig brukar känna mig i behov av en dusch, känner mig äckligt smutsig bara för att jag vet att jag inte kan duscha! Hur ska det här gå? Det ligger en fläkt under plasten som låter ganska högt. Undra egentligen hur mycket fukt som gömde sig där under?
I morgon måste jag nog gå och träna bara för att kunna tvaga mig i deras duschar. Detta kanske är bra ändå? Kanske kommer igång med träningen för en gångs skull?

"I'm so happy, I'm so glad that I've got you. I'd like to thank you, and thank you means merci. Merci, my little way of saying thanks. Merci for beeing YOU."

Kommentarer
Postat av: Mia

Nu har jag lyckats hitta hemsidan.

http://www.efi.se/product.cfm?id=9&opprkode=08901&gclid=CNfryLjCr5ECFQSOFQodz12Cdw

Där kan du beställa ett provpaket med hyvel plus två rakblad (räcker länge och har inbyggt "lödder", du behöver bara vatten, jag tycker de är super.) Jag tror portot är 39:- och det är det du betalar. kram!

2008-02-06 @ 13:06:33
Postat av: Anna

Ja den såg ju inte mycket ut för världen. men du får se det posistiva... du kommer igång med träningen och snart har ni en dusch och toalett i toppskick....

2008-02-06 @ 17:44:30
Postat av: Anna

Ska oxå testa hyvlarna. Tack för tipset!

2008-02-06 @ 17:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0