Oväntad gäst.


Igår ringde en kund och bokade tid för att tvätta och locka håret. Hon ville komma till mig och hette Lisa. Jag la ihop två och två och lyckades till min göttighet lisa ut att kunden i själva verket var min Liza! Tänka sig så kul att hon är här i Umeå! Jag har inte träffat henne sen jag lämnade Göteborg i juni. Igår skulle vi ta en "lugn" kväll på stan som slutade med rätt många drinkar och även en otrolig törstighet idag. Ikväll är det fest hos Fredrik som Liza bor hos och vi ska ta med oss Singstar så det verkar lovande.

Igår klippte jag mig lite. Tyvärr så är frisyren söndersovd så jag kan inte ta någon snygg bild och lägga upp. Kanske senare.

Nu ska vi på estemet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0