Överilat?


Förresten, tycker ni att jag är töntig som sitter och svettas av irritation över ett tv-spel som Leif spelar? Jag är inte irriterad på själva Leif utan mest på min totala brist på förståelse för krigsspel och dessa jävla töntiga "hjältar" som man spelar. Hur kan så många människor vara fascinerade av det? Är det bara jag som missat nåt? Snart slår jag seriöst sönder platt-tv'n. Särskilt när den här jävla karaktären med jämna mellanrum häver ur sig "I am the god of war!" med en röst värre än Vin Diesels. (hur det nu stavas.) Ska man bli imponerad?

Kommentarer
Postat av: Flygarn

jag förstår det till fullo. Har inte heller greppat grejen.. Krig liksom, ingen gillar det IRL så varför vill man gotta sig i det i ett spel. Måste vara en massa obearbetad ångest eller nåt? Tur att vi bara har bearbetad sån i så fall:)

2008-02-02 @ 19:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0