Smieutt!


Ni som känner mig vet att jag nästan aldrig är göttig. Just nu är jag fan det. Lunchen med Leifs föräldrar igår resulterade i ett presentkort på Åhlens värt 1500:-. Ett tips till er alla: Förlova er! Det är VÄRT! Nu har vi spenderat en timme på varuhuset och sprättat tusen av kronorna. Jag fick ett par sjukt snygga, blå tights och en lyxdeodorant av märket DKNY. När man inte har en dusch måste man ju låtsas att man är ren genom att lukta underbart i armhålan. Leif fick en skjorta och en potatisskalare. Kan låta konstigt men det var hans önskan. Tillsammans lyckades vi även inhandla tvättkorgar och del ett av andra säsongen av Twin Peaks. Snacka om lycka i form av shopping! Ytligt men sant. Som pricken över i:et fick jag även träffa min sötnos Jossan och hennes karl en liten sväng innan vi gick hem. Nu middag och sen den påtvingade träningen för att nå målet- duschen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja man får väl lite presenter då man förlovar sig men jag väntar med att ge er nåt tills ni gifter er! Nån måste ju göra allt i rätt ordning eller hur? ;) Väntar spännt...

2008-02-10 @ 20:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0