Spöken, finns dom?


När jag kom till jobbet i morse låg det en inpackningsburk mitt på golvet, liksom utplacerad. Hyllan där den ska stå är full så den kan inte ha ramlat därifrån och den ligger inte på sidan eller så utan står perfekt på sin lilla runda botten. Jag kan inte annat än undra vad det är som pågår. Huset är äldre än Gandalf och enligt mina chefer har det dött en tjej i källaren.

Klippte en tjej som jobbar på en för mig rätt okänd skoaffär. Hon avslöjade att dom har en sjuk rea och säljer finfina skor för 20-50 spänn! Lagertömning kallas det visst. Jag vet att jag är pank men kostar dom 20 kronor kan man ju inte låta bli! Ska nog ha vägarna förbi där på lunchen.

Detta är första gången jag uppdaterar bloggen från mitt arbeit. Eftersom det är veckan för lön är det fan ingen som vill klippa sig och därför kan jag i lugn och ro sitta här i kassan och skriva. I och för sig håller killarna på pizzerian mittemot koll på mig och klagar när jag sitter vid datorn mycket. Dom kan fan knåda deg i stället! Jag är glad att man slipper ha såna här gigantiska fönster hemma. Apan i buren är inte min favoritkaraktär. Chefen brukar skryta med att vi har stans största skyltfönster.

Snart lunch och sen bara killklippningar. A.k.a. extremt stickiga strumpbyxor vid dagens slut.



I övrigt är jag inne i en lite tung period just nu. Hoppas jag tar mig igenom det snart och då lovar jag att jag ska bli mer social och vårda mina vänner och bekanta! Jag tackar än en gång min lyckliga stjärna för att jag har Leif. Utan honom är jag halv!

I morgon kommer Jossan och hennes Frasse på besök!

Nu ska jag tvätta handdukar.

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Fan va obehagligt, skulle inte vilja vara där när mörkret kryper på....

2008-02-22 @ 16:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0