Tax schmax.


Nu är hundrackarn borta. Lite skönt, lite tråkigt.

Vi håller på att måla och göra en liten mini-makeover i hallen. Lägger upp bilder sen!

Igår tränade vi rätt hårt och jag har knappt träningsvärk idag. Jag är faktiskt lite besviken. Tyckte mig dock märka lite resultat, magen såg lite mer vältrimmad ut när vi kom hem från gymet. Det trollade jag lätt bort med massa bullar som vi hittade i frysen samt rätt många ballerinakex. Kexen åt jag bara för att Tomas skröt över att ha fått ett helt paket av sin chef för nån dag sen och sen dess har jag varit sugen.

Annars är allt bra. Jag är fattigast i världen även fast jag jobbar heltid. Det är sjukt hur jävla mycket utgifter man dragit på sig. Hur kommer jag någonsin att kunna spara ihop pengar till min drömresa?!

Att vara fattig resulterar i att helgerna ofta blir lugna och det känns alltid tråkigt ända tills det är söndag och man inte är bakis. I stället åker man och handlar upp resterna av sitt presentkort på Åhlens och gör om hallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0