Varför?


Vi är ju så jävla dumma så vi tog en vild chansning och trodde att duschen skulle vara klar när vi kom hem från gymet nu. I stället sitter jag här i svettiga kläder medans våran hyresvärd skruvar rör i badrummet. Som det känns just nu kommer det att bli en tvättning med deodorant. Jag fick förresten rakhyvlar på posten idag så nu är duschen ännu mer efterlängtad! Jävlar vilket as till rakhyvel förresten! Verkar svår att använda men jag litar numera på Mia gällande jävlart allt.

Lägenheten ser ut som en byggarbetsplats med extremt mycket disk överallt. För en gångs skull längtar jag efter att städa. Leif har även varit duktig och möblerat om i vardagsrummet och vi har en testvecka nu. Verkar lovande!

HEJDÅ.




Kommentarer
Postat av: Emma

Herregud, fick rakhyveln igår ja med... INTE bra!! Får underkänt av mig iaf... KRAM!!

2008-02-21 @ 10:15:06
Postat av: Anna

har oxå
fått hyveln, men har inte hunnit testa den än...

2008-02-21 @ 19:51:42
URL: http://annasofia79.blogg.se
Postat av: Mia

Haha! Har alla beställt den? Du ovan var den första som inte gillade den hittills i alla fall. Jag tyckte också den var kass från början men sen fattade jag att mycket vatten var lösningen.

2008-02-21 @ 20:02:35
Postat av: Elisabeth

Haha! Jag testade den i mina armhålor imorse och den gjorde inte mig besviken i alla fall! I och för sig jämför jag den nu med mitt rostiga blad som jag haft i tre månader. :)

2008-02-21 @ 22:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0