Venus.


När man just hostat upp cirka ett tusen kronor för ett fyrapack sprillans rakblad till sin hyvel är man oftast rätt duktig på att byta ut dom. Man rakar benen typ två gånger och sen lyxar man med ett nytt. Till sist kommer man till det fjärde och sista exemplaret och då snålar man ihop och använder det tills det rostar och håret måste nötas av. Inga undantag, så här blir det alltid. Detta inlägg skriver jag egentligen mest för att rättfärdiga mina håriga ben och mitt osug att lägga ut pengar på annat än kläder.

Nu har vi varit på stan och det är ju sjukt hur mycket folk som verkar bo i Umeå på lördagar. Helt slut blir man.


För första gången i mitt liv längtar jag efter en dusch.

Kommentarer
Postat av: Anna Burström

Förstår exakt vad du menar med rakbladen... är inne på
mitt sista blad nu, har använt det extremt många gånger och fler verkar det bli. För jag ids inte köpa nya... Kram

2008-02-03 @ 21:50:28
URL: http://www.annaividavarlden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0