Friend or foe!


Det är alltid så skönt efter man har städat lite. Livet känns så mycket bättre. Även fast städningen var väldigt slarvig. En annan trevlig detalj med kvällens fejande är att mina händer i stället för att stinka sur trasa luktar lite svagt av isglassen Piggelin. Varför vet jag inte men det känns fräscht! (Elleeeer?)

I morgon är det fredag och alltså senare helg. Så otroligt skönt! Efter alla tråkigheter som hänt på senaste känns det nödvändigt att få pusta ut lite. Morgonkvällen ska spenderas på festivalen Amplified för att se Three minute madness, ett delvis Burträskband. Jag och Terran har nog sett 90% av deras spelningar men nu börjar det vara ett år sen sist så det ska bli kul att se hur dom har utvecklats. Lördagen är också planerad och verkar bli väääldigt intressant.

Det mest intressanta i morgon blir dock att se hur mycket/lite lön jag får. Jag skulle behöva tusen miljoner för att fixa denna månads utgifter.

Kommentarer
Postat av: Terran

Åååååhhhhhh!!! Så underbart jävla mysigt att se pojkarna spela! Jag skulle så gärna varit med.
Hoppas dom var som förr, fast nya. Love u

2008-01-25 @ 23:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0