Idag är ingen vanlig dag.




Det senaste underbara dygnet har spenderats på hotell Royal i centrala Umeå. Vi åt sjukt god middag, drack god öl och vräkte i oss hotellfrukost. I morse när vi vaknade förlovade vi oss.

Jag vet att denna nyhet kan komma lite som en chock för vissa av mina trogna läsare. En del kan tycka att det är tidigt att ringmärka sig efter endast ett år och vissa kanske tycker att allt som fattas nu är att gifta sig och skaffa barn.

Men vet ni vad? För en gångs skull tänker jag enbart på vad jag (och till viss del också Leif :) tycker. Vi är fruktansvärt kära och underbart lyckliga och hoppas att denna lycka kommer att fortsätta skina mot oss så länge vi förtjänar den. Att vi valde att förlova oss betyder absolut inte att jag är gravid eller att vi lagt ett bud på ett hus i Boliden. Livet kommer att fortsätta i sin delvis omogna gång och vi båda har tusen saker vi vill förverkliga innan vi tar nästa stora steg tillsammans. Jag vill bara skrika ut till hela världen att jag hittat en perfekt och underbar kille och jag stolt över att ha honom i mitt liv.

Jag hoppas att alla gläds åt oss och om ni inte gör det, ta det bakom våra ryggar är ni snälla!




P.S. Denna typ av stationär fön är ej ultimat för ett snyggt resultat. Den blåste ungefär lika starkt som en nyfödd baby.
 

Kommentarer
Postat av: Flygarn

ÅH!!! GRATTIS! Ni är så fina ihop (alltså inte bara utseendemässigt..). Jag är glad att DU är glad. Kramar till er båda.

2008-01-27 @ 13:22:48
Postat av: Anna Burström

Grattis Bettan!!! Så härligt, mysigt att vara så kär! All lycka till er! Kram

2008-01-27 @ 16:31:15
URL: http://www.annaividavarlden.wordpress.com
Postat av: Emma

Men GUUUD va roligt!! fy vad underbart! fan nu blir jag nästan avis oxå på dig lyckliga människa. hehe. Nämen, grattis grattis och hoppas fortsättningen bli lika lycklig som början :) /Bolin

2008-01-28 @ 07:33:44
Postat av: Anonym

Grattis! vad roligt, jag utmanar dig....kram

2008-01-29 @ 21:13:00
URL: http://fridasblogg-frida.blogspot.com/
Postat av: Mia

Jag skrev ngt liknande när vi förlovade oss efter knappt ett år tillsammans, det är lite trist att man känner att man måste "försvara sig". Ingen annan än ni vet ju när ni är redo. Jag kan inte tänka mig att någon inte tycker att det är helt fantastiskt kul att ni ringmärkt er; jag tycker det i alla fall! GRATTIS!!!

En dag motsvarar ett år när man vet.

2008-01-30 @ 09:50:44
URL: http://davidmia.blogspot.com
Postat av: Anna...

JÄTTEGRATTIS..... ååå vad glad jag blir för er skull. Ni är ju så söta ihop. Det är bra att det går fort för vissa, för oss tog det ju "bara" 7 år.

2008-01-30 @ 19:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0