Starting over.


Hej på er och välkomna till min nya (gamla) blogg. Här tänker jag vädra mina åsikter och även berätta om saker ur livet. Eller så skriver jag bara lite skit nån dag då och då. Vi får se.

Det senaste inlägget på denna sida är från augusti 2006 vilket betyder att jag var före typ alla kändis- och modebloggare med att skaffa just en blogg! Yay! Emma Fly var självklart steget före och var den som hjälpte mig att fixa det. Utan dig hade jag aldrig varit där jag är idag! Tack!

Hittade en bild på den här sidan som jag la upp sommaren för ett och halvt år sen. Bilden är nog ännu äldre, skulle gissa på tre år kanske? Mer? I alla fall ett bitterljuvt minne från tiden med långt hår, slät hy och oskyldig/död blick.



Kan ju läggande upp en jämförande bild på en lite mognare variant av mig också. Fotot är av mig och min mamma på dop i söndags. Man får ju alltid skämmas över mig som inte ens i guds kapell kan gömma mina svarta underkläder!


Kommentarer
Postat av: Flygobert

vällkåm bäck! Du är fin-fin på båda bilderna.. men den andra ser du väl lite mer frisörig ut på:)

2008-01-24 @ 11:31:56
Postat av: bodbysund

jag håller med, du är fin på bägge men nu är du lite mer stylad....

2008-01-24 @ 18:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0