Burran.




Det är så lugnt och skönt här! Ralf och Leif ligger och läser  och mamma håller armen i upright position. 

Idag tänkte vi städa lite åt mamma och åka till min styvsyster Anna kanske. Har inte riktigt frågat henne om det är okej men det utgår jag från. :)

Igår var vi inne i stan en sväng. Vi fikade med Emma, Linkan, Anna och några till. Ralf var fan helt medvetslös resten av kvällen. Jag köpte även ett par riktigt fina skor. Skulle visa dom för Leif i bilen på väg hem när jag upptäckte att jag fått en för stor storlek. Så jävla typiskt. Tur dock att vi inte hade kommit så långt så jag hann gå och byta dom.

I morgon blir det en tripp till Lulä. Det ska bli skoj, minns inte när jag var där sist. Vi ska åka med Leifs föräldrar och hälsa på hans bröder. Eftersom det bara blir en kort tripp hinner vi tyvärr inte hälsa på er, Krister och Biggan! Men vi tar det nästa gång!

Nu ska jag gå och pilla på Ralf när han sover!

Kommentarer
Postat av: Anna

kul att ni kom förbi... grattis i förskott å ha så kul på lördag....

2008-07-09 @ 19:15:30
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0