Dagens:


Dummaste: Insåg nyss att det inte var smart att inleda min semester med en ansiktsbehandling. Nu ser jag ut som ett finnigt as och sitter och suktar efter en underbar kräm för 449:-(!) som jag fick med hem som tester.

Sötaste: Ralf, när han gick till och hem från stan alldeles själv i koppel. Alltså, han gick inte själv, utan vi höll ju självklart i kopplet.  Andra dagen med koppel och han sköter det som ett proffs. Han älskar även all uppmärksamhet han får och solar i den för fullt. Nästan så att han blir sur när någon inte hälsar på honom.

Klipp: Håller på att sälja en jacka på Tradera.se (beroendeframkallande). Jackan i fråga har jag själv betalat noll riksdaler för och nu är den uppe i över 100 och ökar stadigt. Tackarrrr!

Köp: En ny kamera. Inte lika dyr, mönstrad eller rosa som den förra. Den är ändå helt lagom och perfekt. Enkel och fungerande display. Kul att se vad man fotar!

Längtan: Hanna och Liza som är ute på vår roadtrip runt Europa. Hoppas dom känner att jag är med och vakar över dom hela tiden. Om dom börjar gråta utan förvarning som dom ibland kan göra, får dom ett osynligt slag i bakhuvudet.

Outfit: Träningsbyxor, vintage. Linne, vintage. Finnar.

Sug: En rolig fest hade ju inte suttit fel. Känns som evigheter sen nu när man är mamma.


Hej och hå!

Kommentarer
Postat av: hanne

jamen vafan ar det du som ar har och slass! sa typiskt dig :D

pallra dig till goteborg i augusti tycker jag!

2008-07-04 @ 16:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0