Kortvisit.


Nu är vi i Umeå. Förhoppningsvis bara över dagen. Var tvugna att åka hem och kolla posten. Jag hade fått inte mindre än fyra nya/gamla plagg från Tradera och en sida som heter glitzy.se eller nåt sånt. Så skoj med lite paket! Alla plagg var dessutom riktigt fina! Perfekt med två nya kjolar när det äntligen verkar vilja bli bra väder.

Ska även passa på att skicka iväg fem paket till vinnare av mina auktioner på Tradera. Har dragit in över 500. På tal om femhundra. Någon satte in just den summan på mitt konto igår och skrev bara ordet "grattis". VEM?! Jag klagar absolut inte men nyfikenheten är enorm.

Dagen igår var helt underbar! Fick mycket mer presenter än jag trodde och även rätt bra med stålar. Man tackar!

Nu ska vi bara byta ut packningen samt köpa nya däck till min coola vintage-cykel som jag hittat, och sedan bär det förhoppningsvis av tillbaka till Skellefteå kommun. Varför sitta i Umeå när man kan hänga vid havet?

Tack alla ni för fina gratulationer!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du har inte tänkt dej hitåt snart... skulle vilja ha igen min plattång innan lördag för då ska vi på bröllop...

2008-07-17 @ 19:33:45
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0