Nu får det vara nog!


I fredags smet jag in på salongen för att klippa min korta sida lite kortare lagom till arbetsstarten.

Min chef sa då rätt till mitt ansikte att mitt hår hade en uringul ton, samt att det är helt jävla dött. Vi tonade det lite vilket resulterade i att det blev grå-gult. Till veckan måste alltså detta åtgärdas. Än en gång vänder jag mig till er för hjälp.

Funderar på att färga det lite ljust kopprigt, vad tror ni? Eller brunt?

Ska jag vårda det ömt och spara det ännu längre eller ska jag klippa det kort/kortare?
Det enda jag vet säkert är att jag inte längre vill vara blond. Det lämnar jag till andra att sköta.



Förhoppningsvis ska vi åka till London på hårmässa i oktober och innan dess måste mitt hår vara återställt och coolt. Det gäller ju att represent sitt hood.


Kommentarer
Postat av: Anna

urin gult! FY FAN va taskigt. Sträck på ryggen och är stolt du är ju SNYGG!

2008-07-28 @ 19:03:26
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du borde inte göra det för mörkt... det är ändå sommar vet du. Men ljust kopprigt lät väl som en bra idé. När ska du jobba på kärleksrelationen med ditt hår då? om jag vore ditt hår så skulle jag nog inte gilla dig särskilt bra vid det här laget...

2008-07-30 @ 17:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0