Tala är silver, tiga är guld.


En vecka kvar av min semester. Vet ni hur jag har spenderat den nästa sista veckan? Jo, det ska jag berätta för er. Jag har varit sjuk. Helt utslagen i cirka två dagar och idag när jag vaknade hade jag inte längre någon röst. Jag måste viska fram allt jag vill säga, som givetvis är supermycket. Leif säger att om man viskar anstränger man stämbanden ännu mer och blir ännu hesare. Det är en risk jag får ta.

Min sjukdom har i alla fall spenderats i en liten friggebod ungefär en centimeter från havet. Det är inte svårt att ligga och vila till vågorna.

I helgen är det Trästocks ju. Jag hade ju tänkt åka dit och träffa alla alternativa! Får se om rösten mår bättre i morgon.

Nu är jag i Burträsk och ska dricka te. Därefter ska vi se filmen Juno. Hoppas den är bra annars kommer jag att hata hela min semester.

Kommentarer
Postat av: Terran

Jag kan glädja dig med att Juno är en riktigt bra film! Mer ironisk och cynisk yngling får man leta efter. Jag skrattade iallafall! Och gör du inte det så skyll inte på filmen, skyll på att du inte är i gävle, för där är allt rosenskimrande!

2008-07-18 @ 21:16:11
Postat av: Anna

krya på dej, vi ses imorrron

2008-07-18 @ 23:31:10
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: kusin vitamin ammy

haha, jag såg Juno här om dagen, tyckte den var riktigt skön faktiskt... vad ger du den för betyg?

2008-07-19 @ 03:02:54
Postat av: Anonym

ja juno... jag ar kar i den filmen...

2008-07-22 @ 09:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0