håj,


Jag vill börja dagens inlägg med en fråga:

Om jag får en kommentar här från någon av er som innehåller en fråga som jag bör svara på, ska jag då göra det i min blogg eller i den som kommenterats? Vad är det för etikett? Tacksam för svar!

Två dagar till semester. Känns underbart och overkligt. Samt omöjligt med tanke på att två arbetsdagar ju faktiskt är 16 hela timmars jobb. Hoppas jag får en underbar semesterpresent. Har även varit noga med att nämna (dagligen) att jag faktiskt fyller år under min semester också och därför borde få min gåva i förväg. Hoppet är det sista som lämnar kroppen, eller hur?

Fick en enormt saftig lön idag. Helt rätt och riktigt med tanke på hur sjukt mycket jag slet under maj månad. Provision är tacksamt.

Ralf får inte längre gå i trappor efter att vi läst råd från proffset. Tackar, tackar! Jag är valptrött. Fast det är helt underbart.


Kommentarer
Postat av: Ammy

Ja de där har jag också tänkt på en massa gånger, de resulterar oftast i att jag inte alls svarar på komentarerna. Vissa skriver ju inte så ofta i sina egna bloggar vilket gör att svaret kanske missas, eller så får man svara på de i nästa blogg....

2008-06-26 @ 07:21:44
Postat av: Anonym

Du måste ringa proffset när du anländer till årets regnigaste stad så Ralf får träffa Harry!!

2008-06-26 @ 17:31:44
Postat av: Anna

Gör som du vill bara man svarar!

2008-06-26 @ 18:56:15
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0