Hjälp hitåt!


Jag har gått på stan i några omgångar nu och letat efter ett par fina sommarskor som man kan ha både till vardag och fest. Dessutom tror jag att jag är redo för en liten klack. Har nog med platta skor nu. När jag går där känner jag mig helt borta. Hur ska snygga klackskor se ut? Ge mig hjälp och tips på vart jag kan hitta ett par!

I övrigt vill jag bara höra när det är lämpligt att komma till Skellefteå under de närmsta fyra veckorna? När händer det nåt skoj? Och när är alla lediga?

Kommentarer
Postat av: Bolin

personligen ser jag trästockshelgen som given 17-19 juli. Dessutom kommer MOI (jag alltså) att befinna mig där. Hoppas du hittar nå snygga klackisar!

2008-06-30 @ 03:59:45
Postat av: Emma

Kom hit nästa vecka!! Jobbar bara onsdag och torsdag då!!!! YEAH, vad kul det ska bli att träffa dig!!

2008-06-30 @ 12:50:50
Postat av: Anna

Nästa vecka jobbar jag bara 3 dar sen på fredag börjar min semester.... Kom gärna förbi om du har tid. Ta med mamsen! hon vågar nog inte komma annars ;)

2008-06-30 @ 18:54:11
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0