Mina Vänner.

Hur många gånger ska jag behöva se sista avsnittet av Vänner innan jag slutar ha gåshud under håret? Det är så underbart vackert! Jag vill bara åka dit och vara med dom på en gång. Dessutom skulle jag lätt kunna ta över Chandler och Monicas lägenhet. Kanske bara måla över det lila.

Idag är det sol och fint. Nio arbetsdagar kvar till semester.

Vi har köpt en rött halsband och matchande koppel till vår baby. Han har även fått matskålar. Det ser så overkligt ut när dom står där på köksgolvet. Tänk! Snart är han här!

Kommentarer
Postat av: flygarn

Så fantastiskt. Måste ju va som att få barn. Man slipper klämma ut den bara. Måste ju komma upp och titta på er bäbis. Förresten slår det mig nu ju att du borde ha cashat in alla dina fantastiska skattepengar. När når du götet? kram!

2008-06-16 @ 20:31:26
URL: http://emlicon.webblogg.se/
Postat av: Anna

Om du är sugen på att tjäna lite pengar när du ändå är i krokarna kan du ju komma förbi med saxen!

2008-06-17 @ 18:54:34
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0