RF


Hemma hos Lindroth-Renström går vi omkring och påstår att vi lider av RF. Vi gillar att förkorta ord så mycket som det går och detta ord är kort för resfeber. Jag vet, vi ska inte utomlands eller så men vi ska lik förbaskat åka 140 mil i dag/i natt/i morgon. Sedan ska vi bo i tält och packa rätt skor, tröjor samt hygienartiklar.

Nu tror jag dock att jag är klar. På senare tid har jag faktiskt blivit bättre på att packa i lagom mängd. Detta är mitt tredje år på Sweden rock och första året tror jag att jag packade för mycket. Ofta slutar det med att man använder ett par byxor och två linnen, resten ligger rent och ihopvikt i väskan när man kommer hem. Därför har jag nu tagit med mig två par jeans i stället för tre, samt cirka fem linnen i stället för åttiofem.

Jag håller även på att odla en ordentlig inombordare som smärtar så till den milda grad. Perfekt tajming, insideburder!

Ser fram emot helgen enormt mycket! Terran och hennes vän ska bli alldeles underbart att träffa!

Tar med mig kameran i högsta hugg. Lite spännande är det allt att inte kunna se hur korten blir förrän vi är hemma. Det är inte utan att jag är lite stolt över att ha smashat displayen.

Ha en trevlig helg nu,så återkommer jag förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0