Vill ni ha kaka till kaffet?


Nu är jag hemma. Vi åkte hemåt redan kring två på lördagsnatten efter banden var klara. Eftersom jag tydligen är helt djuriskt åkrädd kunde jag knappt sova alls i bilen under de 14 timmar som resan tog. Jag måste fan gå i terapi eller nåt. I alla fall är jag ruskigt nöjd över att vara ledig idag. Sov 14 timmar i natt i stället.

Festivalen har så klart varit helt fantastisk. Jag tror aldrig att så många vuxna människor i grupp skrattar så mycket som där. Att det man skrattar åt inte alls är vuxet, hör inte till saken.

Kommer inte att rapa ur mig allt som hänt eller setts här. Det orkar varken ni eller jag.

Tyvärr fick hela helgen en tråkig start när det uppdagades att Leif och jag köpt falska biljetter. Vi fick ruinera oss och köpa nya och nu väntar polisanmälan för bedrägeri för den dumme fan som sålde skiten till oss. I min djupaste svacka fick jag för mig att jag skulle ta pengarna till den nya biljetten och i stället flyga hem. Hade verkligen tappat all lust som jag ändå lyckats bygga upp under ett år. Tack och lov kom den tillbaka med besked. Nu är min konto ganska tomt men jag är sjukt lycklig ändå.

Bilder läggs kanske ut senare, här eller på fejsboken. Har inte fått bilderna från dom andra än heller. Våra blev, hör och häpna, inte så värst bra eftersom man inte kunde se vad man fotade.

Nu ska jag vila lite extra. Vi hörs!



(Lite färg lyckades man ju få! Detta är efter duschen!)

Kommentarer
Postat av: Anna

Falska biljetter- vilken jävulsk otur. Känner ni den som sålde dom? Men det låter som ni haft en ganska bra helg iallafall!

2008-06-09 @ 19:22:47
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: flygarn

Nu gick du ju OFF. precis när bloggen äntligen blev uppdaterad.

2008-06-09 @ 21:45:46
Postat av: Terran

Hoj! Jag är i Umeå nu och har med alla bilder, som, hör och häpna, faktist blev rätt bra, eftersom man kunde se vad man fotade :P Haha!

Vill du se fotboll med mig ikväll? Ring isåfall!

Hej hej

2008-06-10 @ 13:52:25
Postat av: Frida

Men så djävulskt att det finns sådana idioter, värt några tusen lappar och sen åka dit för bedrägeri...knappast.

Snygg bränna... KOmmer du hem till stadsfesten? Om vad sägs om äta ute på torsdag? & dricka bärs???KRAM

2008-06-11 @ 13:00:23
URL: http://fridasblogg-frida.blogspot.com/
Postat av: Terran

"Gävles 92 000 invånare bor vid havet, på 80 minuters tågresa från

Stockholm. Här finns en livlig högskola med 12 500 studenter och

ett kittlande kultur- och fritidsutbud."

2008-06-11 @ 20:07:31
Postat av: Flygarn

Två nästan tre dagar sedan senaste inlägg... trummar rastlöst med fingrarna PuzZiZzzzzzz

2008-06-11 @ 22:08:49
URL: http://emlicon.webblogg.se/
Postat av: Frida

Tänkte vi skulle äta på torsdag:-) Vid 19.00 typ

Kram

2008-06-12 @ 11:25:19
URL: http://fridasblogg-frida.blogspot.com/
Postat av: Anna

uppdatering....?????

2008-06-12 @ 19:00:57
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ingen jävla kaka utan ett nytt inlägg!

2008-06-12 @ 19:23:03
URL: http://linkan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0