Helgom!

Efter en helt sjuk sexdagarsvecka har jag äntligen helg i två dagar! Vi kraschade i soffan och vaknade nyss. Känner mig rätt mosig men Leif spelar Alphaville för mig och har cider så det kanske ordnar sig!

I går jobbade jag helt ensam på salongen hela dagen. Inte optimalt med tanke på att det var en lönefredag och kunderna vällde in genom dörren och telefonen. Har nog aldrig varit så stressad i hela mitt liv.

Dum som jag är trodde jag att efter den här helvetesveckan kommer allt att lugna sig. Hade jag rätt? NEEEJ. Fick veta idag att min chef kapat av sig ett jävla finger och kommer vara sjukskriven i tre veckor minst. Vilan känns långt borta just nu!

Nu ska jag inte tänka mer på jobbet! Nu ska jag låta mig svepas in i Leifs vackra musikkavalkad och bara njuta av livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0