Lite trasig.


Fick gå hem från jobbet idag på grund av en för jävlig magsmärta. I morgon är det fyra veckor sedan jag var och röntgade min stackars mage men har fortfarande inte fått veta om det fanns nåt fel där.
I morgon måste jag ringa och tjata men som alla vårdcentraler har min telefontid ungefär mellan 8.00-8.03 på morgonen. Hoppas allt känns bra till morgondagen eftersom jag är helt fullbokad och måste vara alert!
Jag hatar att ha ont och må dåligt. Fyfan!

Helgen ska därför för första gången på länge vara sjukt lugn och oplanerad. Jag ska inte stressa eller planera utan bara vara ledig. Nästa helg är det ju påsk och då blir det förmodligen också väldigt lugnt hemma i mammas nya ungkarlslya.

Jag har haft en hårstrå i någon typ av strupe i cirka fyra dagar nu. När jag andas känner jag att det kittlar där nere någonstans. Vad ska jag göra?!

Nu tillbaka till Gordon. Alla kockar utan han är störda.

Kommentarer
Postat av: Hanne

inte johan heller...

2008-03-14 @ 23:25:43
URL: http://hekkula.blogspot.com/
Postat av: Anna

har du oxå ont i magen... jag har haft det av och till efter jul Känns som en kniv i magen. Matte berättade för mamma så nu är hon på mig som en hök. Hon säger det kan vara magkatarr. Halsbränna och pruttmage är visst inga bra tecken... kan bli magsår så småningom. Man måste sluta stressa.

2008-03-15 @ 19:27:49
URL: http://annasofia79.blogg.se
Postat av: frida holm

Hallå!!! Jag vet rök som en dåre som till slut försvinner håret, ellerja så blir det då med flimmerhåren. Jag har inga ( har hostat nu några dagar & det märks att man är utan) Kram

2008-03-15 @ 21:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0